donderdag 13 augustus 2009

Over blazers

Het Franse label Sessùn mag dan dringend eens verdoeme (pardon my French) hun prijzen wat omlaag halen! Mij zo doen verwateren met hun herfst/wintercollectie, schandalig. Vind ik dan eens de jas van mijn leven in een winkel, kleeft er meestal dit label en een pijnlijk hoog cijfer aan vast, zucht. Zie ook hun seizoensbrochure met dromerige sepia foto's en matrozentruitjes, comfy broeken en blazers, massaal veel blazers. En een meisje kan nooit genoeg blazers in haar kast hangen hebben... mits een mild prijskaartje.

http://www.sessun.com/

2 opmerkingen:

Kenzy zei

i love love this brand, enne, ellen, ben jij dat dan niet in die campagne?

Ellie zei

Helaas helaas :) Maar ze mogen me altijd een belleke geven als dat zou betekenen dat ik alle kleren mag houden!