dinsdag 22 september 2009

Obsessive Consumption

Rhooooargh, daarnet een telefoontje gepleegd naar mijn dierbare internetprovider en die wist me te zeggen dat mijn modem in een finale levensfase verkeert. Maar bon, lieverds, ik moet me dus haasten voor de volgende modemstuiptrekking om iets te kunnen posten op dit ding hier. Dacht je: wat een nutteloze informatie is dit, dan ben je nog nooit richting de blog Obsessive Consumption van Kate Bingaman-Burt gesurft. Ze post sinds 2002 dagelijks een tekening van wat ze die dag gekocht heeft, met de prijs en soms de plaats van herkomst erbij. Ondertussen zet ze er ook vaak gewoon wat nieuws omtrent haar activiteiten binnen de indie craft wereld tussen, maar voor de rest dus op en top een product van deze consumptiemaatschappij.

http://obsessiveconsumption.typepad.com/what_did_you_buy_today/

Geen opmerkingen: