zondag 4 oktober 2009

What to do

Binnen enkele luttele uurtjes vertrek ik naar Berlijn, wat zoveel betekent als een weekje geen nieuwe items op deze blog voor jullie en voor mij funfunfun en hopelijk een koffer vol leuke vondsten in het terugkeren (en wie weet binnenkort enkele nieuwe hotspots op deze blog).

Om iets leuks te doen, hoef je echter niet ver te lopen: vandaag kan je in Brugge van 11u-18u naar Marché Bricolé, een marktje met I quote 'een kleurrijk aanbod van handgemaakte spullen en ontwerpen'. Enkele leuke jonge designers die ik al op deze blog gepost heb (Lovely Mariquita en Soki) zijn alvast aanwezig en volgens mijn bronnen zou alles in de Langestraat moeten plaatsvinden. Allen daarheen en laat me vooral weten hoe het geweest is!

http://www.quartierbricole.be/


1 opmerking:

[Je m'appelle Sarah] zei

marché Bricolé, klinkt leuk, maar intussen al passé... 't is u vergeven dit ons laat te verkondigen, daar je berlino research en packing aan het doen waart..