vrijdag 28 mei 2010

Amsterdam: Made by hand

Een citytrip is voor mij pas écht geslaagd als ik terugkeer met een waslijst aan goed bewaarde geheimen van winkeltjes: zo van die zaken waar je bij het binnenkomen warm ontvangen wordt en overstelpt wordt met oogverblindend mooie spulletjes.
Ik heb zo een klein vermoeden dat 'Amsterdam: Made by hand' van styliste Pia Jane Bijkerk wel eens een boekje naar mijn hart zou kunnen zijn. Pia heeft duidelijk veel exemplaren naar topbloggers rondgestuurd, want ik zie haar boek overal op het net opduiken, maar de sneak peeks op die blogs zijn veelbelovend. Een stadsgids van Amsterdam om te koesteren: vol adresjes waar je zelfgemaakte goodies en karaktervolle ontwerpen vindt. Wel in het Engels, maar de prachtige foto's spreken voor zich. En pssst: er verscheen van haar eerder ook al een 'Paris: Made by hand'!

Bron & foto: decor8
http://blog.piajanebijkerk.com
Te koop op o.a. Play.com

Geen opmerkingen: