zondag 5 september 2010

Lanvin voor H&M

Het nieuws is misschien al enkele dagen oud, maar ik wou toch nog iets kwijt omtrent het feit dat Lanvin een herfstcollectie voor H&M zal ontwerpen... Jipieeeee! Sinds 2001 staat Alber Elbaz als artistiek directeur aan het hoofd van het Parijse label en is hij verantwoordelijk geweest voor enkele van mijn favoriete collecties van de afgelopen jaren. Lanvin was vòrige winter al volop met kokerrokken en langere roklengtes bezig. Je mag dus gerust zeggen dat ze daar een neus hebben voor vernieuwing en gerust subtiele voortrekkers mogen genoemd worden (alhoewel kokerrokken natuurlijk al decennia geleden het modebeeld bepaalden, maar enfin, je snapt wat ik bedoel). Bovendien staan Lanvincollecties telkens opnieuw garant voor elegantie en eenvoud met een twist. Benieuwd wat in november bij de Zweedse keten in de rekken zal hangen! Mijn verwachtingen zijn alvast hoog gespannen!

http://www.lanvin.com
http://www.hm.com

1 opmerking:

[Je m'appelle Sarah] zei

en daar is de post;)
Sarah loves Lavin, maar in combi met H&M ben ik watafwachtend...Ze strikken één voor één topnamen (Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Roberto Cavalli,...) maar ik ben nog nooit lovend enthousiast geweest over deze collecties... misschien brengt de herfst hier verandering in..